REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Fyzická osoba nepodnikájící: Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Fyzická osoba podnikájící(OSVČ)/ Právnická osoba: Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 12 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím, nesprávnou manipulací a skladováním.

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci skrze reklamační systém v e-shopu, telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

Místo plňění reklamace:
SIGRA.cz - František Sirotek
Adresa: Toužimská 720
Město: Praha 9  Letňany
Tel.: 774 330 931

Souhlasím s odběrem novinek